maj 08, 2007

Hjälp


Latinamerikansk överklass + FOX News. Hjälp!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Borgarna måste vara rädda nu... en tidigare Miss Venezuela får agera som expertkommentator i FoxNews.

Anonym sa...

...Och läste sedan eftertexten: att hon var släkt med en av kuppmakarna från 2002. Men hon är ju en "freedom fighter" enligt hennes counterpart på Fox så det kanske jämnar ut sig då??

Fredrik Andersson sa...

Jag har inte själv, överhuvudtaget, varit bekant med Fox tidigare men jag har ju hört rykten.

Det där var mycket värre än de rykten jag hört. Sjukt felaktigt och det får mig att tappa all respekt för: Fox i synnerhet och faktiskt amerikansk media i allmänhet.

elliv sa...

Fredrik:
Ja man tror nästan det är parodi. Tragiskt att Fox har en publik som tar dom på allvar.

Paolo Pissoffi sa...

Fredrik// Jag rekommenderar dokumentären "Outfoxed." Gick på SVT förut.

Jag tittade ganska mycket på Fox News förut för att skaffa mig en egen bild. Kanalen är helt jävla galen. Det är tragiskt att den sänds (sändes?) via TV8. Att se den TV-kanalen var dock inte bra för mina nerver. Jag ville gå ut och förstöra något.

Hannity är förövrigt en av mina stora hatobjekt i god konkurrens med... tja resten (Bill O´Reilly är ju naturligtvis deras största dragplåster.)

Kanalen är så uppenbart styrd av propaganda att det som är skrämmande är att det faktiskt har hänt att såna som Wolodarski har citerat skiten.

Anonym sa...

lol. Detta är bättre än alla skitkomedier på kabeltv...

Om någon missat det så är det helt lagligt att medvetet ljuga in en nyhetssändning i USA. Fox som exempel >> här